piątek, 1 maja 2015

Dwie nowości na MSP - jedna superaśna druga ok- lilka5331

Boże ile zaległości!
Zaczynamy!
Najpierw chcę Wam coś powiedzieć a potem zaczniemy dalej z postem ;)





-----------------------------------



Więc nie było mnie tak długo dlatego , że ... miałam urodziny , ciągle lekcje itd.

No i za to przepraszam


Teraz post!
Zapraszam do dalszej części posta!


           -----------------------------------------

Dziś chciała bym Wam powiedzieć o nowej gazetce ,MSP, <;


Ale też o nowej wersji w artbookach.
Jest to superaśne!!!

Teraz pokażę Wam wszystko krok po kroku:

1. Wchodzimy w Artbooki.
I wchodzimy w nowy art.

2. Szukamy takiego czegoś :

3. Gdy w to wejdziemy pokazuje nam się coś takiego (i to jest super takiego czegoś mi brakowało w artach!) :



4. No i sobie wybieramy i rysujemy!!!
ja zrobiłam sobie kwiatki xD


No i to na tyle mam nadzieję , że Wam się podobało!! pAPAPA!
Pozdrawiam lilka5331







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz