wtorek, 17 marca 2015

Jak głosować w konursach część 1/3

Hej tu lilka5331 :)

Dziś będzie post o konkursachna msp czyli jak głosować na filmy i looki. Arty i pokoje w next części :)
Ok
1.No to najpierw wchodzimy w konkursy
 Oczywiście musi to być konkurs co trwa :)
No zaznaczyłam tam na czerwono że trwa ale kit :D

2.Wchodzimy najpierw w 'filmy'

No i mamy.
Na czerwono zaznaczyłąm to co musi być na temat filmu
Na niebiesko jakie słowa muszą być
A na czarno nagroda ;)



Gdy zgłaszamy naciskamy tu :
I pojawi nam się takie coś :
 No wiecie ja mam same seczki (10sekundowe filmy)
więc nie mg zgłosić ale pokażę się takie coś :

No i wybieramy (ja tg nie zrobie hihi)

4. Jest też opcja zagłosuj na film
Tylko że trzeba mieć coś takiego
judge albo jury na swojim profilku tak jak ja mam judge

Judge
taki jak ja mam :

dwa głosy w konkq

A jury :
No głosowanie jest proste
1. Wybieray film cały czaas w zakładce konkursy i filmy.
2. Oglądamy i naciskamy zagłosuj
3. Już
Teraz looki

Looki to proste. Bardzo bym teraz prosiła o zagłosowanie na mój look w konkursie pliska

PRZEPRASZAM KOCHANI ALE NIE MOGE TERAZ ZROBIĆ SERI LOOKÓW BO JUŻ NIE ZDĄŻE ALE MOŻLIWE ŻE DZIŚ BĘDZIE ALE NIE W TYM POŚCIE. jESZCZE RAZ PROSZĘ O ZAGŁOSOWANIE NA LOOK NO WSZYSTKIE INFO LOOKA MOJEGO MACIE NA TYM ZDJĘCIU. I CZEKAJCIE NA DALSZE 2 CZĘŚĆ POSTA DZISIEJSZĄ I JUTRZEJSZĄ HIHIH

TO PA!!!!!!!!!!!
lilka5331




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz