piątek, 13 marca 2015

Najlepszy sposób żeby oszczędzić

Helooł!


Dzisiaj trochę dłuższy post. Jestem chora! :C No raczej. Przecież jest wolne. .-. Nie ważne, dzisiaj wam zdradzę sekret jak najlepiej oszczędzić. Chcecie go znać? :D


Stara Grafika.

No ale czemu?
Po prostu wam pokażę przykład -

Ten look kosztuje tylko 1600 sc. Normalnie za taki look bym zapłaciła około 3000 sc. Jest wielka różnica. Jest abrdzo dużo ciuchów z starej grafiki i sama mam pare przepięknych looków za które zapłaciłam tylko 2000 sc a looki miały miliony dodatków.


I wszystko jest strasznie tanie z starej grafiki. WSZYSTKO. Animacje normalnie biją rekordy a tła można kupić w Hishscores. Zaoszczędzicie nawet do 75% dzięki temu sposobowi.

Mam nadzieję ze pomogłam. :3
~~
Pozdrawiam
lilka5331

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz