piątek, 13 marca 2015

Modzi wyjaśniają w filmie pewnej użytkowniczki kto to jest Pixi Star. Dziwna sprawa....

Dzieńwieczórdobry
Dobrywieczórdzień
Dzieńdobrywieczór
Wieczórdzieńdobry

Tak, super zabawa...
Po prostu cześć.
Kto, no kto pisze? Shannon.
Dziś zostałam w domu, nie czułam się za dobrze.
A skoro zostałam w domu, to czemu nie napisać by dla Was posta?

Natknęłam się dziś na interesujący film.
Jest on na pierwszej stronie w TOP i ma bardzo dużo zarobionych sc, zobaczcie sami:


Nosi nazwę ,,Pixi Star''. Stworzyła go (albo i nie) - PatrishaXD
Z ciekawości zajrzałam. Pixi pojawiła się przecież nie dawno, a film jest już tak popularny?
Zdobył prawie 60 tysięcy starcoins.
Kiedy weszłam w filmiku ujrzałam... Pixi.
Przywitała się z nami i powiedziała, że pewnie nie wiemy kim ona jest.
Powiedziała, a raczej napisała też to:


Pewnie nie widać... No ale cóż.
Pixi pisze, że robi film na życzenie użytkownika: PatrishaXD, czyli właścicielki konta.
Opowiada, że na msp mamy wiele przyjaciół.
Mówiła też, że dużo osób jest dla siebie nie miłych.
Że jest wiele zgłoszeń, ale oni nie mogę sobie z tym poradzić, bo jest ich za dużo.
Powiedziała też coś ciekawego, mianowicie:


Powiedziała, że na całym świecie jest 2 miliony graczy!
No no, całkiem niezła sumka.
Chociaż myślałam, że jest ich więcej.
Chyba pierwszy raz wiemy, ile osób gra w MovieStarPlanet.
Napisała, że cała ekipa msp, wpadła na pewien pomysł.
Założą jedne konto, na którym będzie grał jeden z moderatorów.


Jest to trochę podejrzane, ponieważ moderatorzy dodali nowy wpis na forum.
Wyjaśniają w nim, że Pixi nie jest moderatorem.
Więc nie wiem o co chodzi.
Wyjaśniają też czemu film ukazuje się na koncie tej dziewczyny.


Podobno ta dziewczyna, napisała do moderatorów na MovieStarPlanet,
aby wysłali taki film z wyjaśnieniami na jej konto.
Dla mnie to odrobinę podejrzane.
Mówią też, że Pixi będzie nas informowała o różnych nowościach.
Ale to już wiemy, prawda?
Na koniec się z nami pożegnała.
Pozdrowiła nas też z całą załogą MovieStarPlanet.

Nie wiem co o tym myśleć.
Czy to rzeczywiście napisali moderatorzy?
To był ich styl pisania i zero błędów, przypominanie o bezpieczeństwie, itp...
A może ten film powstał, aby się tylko wybić?
Spójrzmy na konto PatrishiXD
Znalazłam tam trzy ciekawe CTR.


W pierwszym pisze, że ma dużo pieniędzy z filmu.
Nie dziwię się, 60 tysięcy sc? Hoho!
Pisze też, że wbiła 3 levele w 1 dzień i jej film jest na pierwszej stronie w TOP.


Tutaj pisze, że Pixi zaprasza na jej nowy film.
No i za najlepsze komentarze daje niespodzianki...

No nie mam pojęcia.
To jakiś wkręt? Czy może rzeczywiście to jest moderatorka.
Trudne do wyjaśnienia.
W każdym razie dziewczyna się mocno wybiła na tym filmie.
Radzę, abyście sami go obejrzeli. :)

Co Wy o tym myślicie?
Ja będę kończyła.
Pa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz