środa, 18 marca 2015

Jak głosoważ w konkursach część 1/3

Dobra mam teraz akurat chwilkę czasu to mogę zrobić część 2 tego wczorajszego posta ;))

OK to wczoraj skończyliśmy na looka'ch w konkursach :)
Ok.
1. Wchodzimy w zakładkę konkursy i w Looki.


[ na czerwono jest zaznaczone ale to oczywiście każdy wie gdzie je znaleźć , mam nadzieję ]


Gdy już wejdziemy w look pokaże nam się coś takiego :

[ na czarno zaznaczyłam nagrodę , na czerwono informację o look'u a na niebiesko jakie look'i zostały dodane i komętarze. ]

Nagrody {tak jak są wszędzie , w każdym konkursie , } nagroda to VIP

1 miejsce -
Vip 5 dni 
diax - 5
sc- 1000sc :)

2 miejsce 
VIP - 2 dni
diax - 2
scc - 600

3 miejsce -
VIP - 1 dzień
diax - 1
sc - 300
:)

Gdy chcemy zgłosić look do konkursu pokaże nam się coś takiego :
i pokażą nam się nasze look'i 
1. Wybieramy look
2. Patrzymy w look'i co są dodane 
3. Szukamy naszego.
4. Zapamiętujemy na której stronie był.
5. I możemy mówić osobą z judge lub jury czy zagłosują ;)

No sposób bardzo łatwy.

To jest post do wczorajszego posta. Bo wczoraj nie zdążyłam zrobić o lookach :)
Więc jutro albo i dziś będzie o artach w konkach i pokojach. I to będzie 2 część bo ten to jest cały czas ta pierwsza część do wczorajszego. Poco ja to tłumaczę jak i
 tak każdy ,chyba' zrozumiał :D:D:D
No ok to narazie pa :)
lilka5331

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz