sobota, 7 lutego 2015

Angielska wersja znowó shakowana?

Przez 3 godziny szukałam , wymyślałam , myślałam nad tytułem tego posta i wkońcu mam!!!

Zauważyliście , że na msp pojawiła się hackerka???

Jej nick to :
na angielskiej wersji
:
HUGABUGAMYLIHACKER

Tak ona oszukuje , mówi , że kupi vipy na rok a tak naprawdę zabiera konta 
U jeden dziewczyny na profilu napisała :
I'm hacker , have you here no
tłumaczenie ;
jestem hackerem , już cię tu nie ma

A u jeszcze jeden :

I'm hacker for three days does not have your account
tłumaczenie :
Jestem hackerem trzy dni i nie będzie twojego konta

Coś takiego no nie
Pisała to u dziewczyny znanej z yt , i to się sprawdziło...
Miała 29 lvl , i po dwuch dniach na jej koncie pisało:
Delete User

Czyli , że jest usunięta / nie ma takiego

Tak jest jak się usuwa konto
A jej konto zostało z hack'owane
I na yt( youtube)
Był angielski filmik :
Przepraszam to koniec mojego programu na yt , skoro nie mam konta..
I zaczęła tam gadać ale nie jestem w stanie powiedzieć co bo tylko to zrozumiała

No więc jak jesteś polakiem nie zakładaj konta na innych wersjach

Dobrze , że polska wersja nie jest zhakowana.

No to na tyle , ja sama założyłam konto aby to potfierdzić.
I na prawdę to hacker ., statusy podpowiadają.

Uważajcie na nią , i nie róbcie kąt na innych wersjach!!!
                                                                  lilka5331

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz