sobota, 14 lutego 2015

Uni..

Helooł! *w*

Bosh Karina u mnie nocowała więc postow nie napisałam. :c MSP na szczęście naprawiło mniej więcej problem więc się zalogowałam i jets normalnie #Hepi. No ale wracam z normalnym postem.

Uni.. Tak, my WSZYSCY wiemy że będę pisać o unikatach. No mniej więcej xd. Wiecie jak ludzie uwarzają że wszystkie ciuchy z starej grafiki to unikaty? Nie o tym będę pisać. Pokażę wam sposób na niby usunięte rzeczy na które jest sposób żeby je mieć, :D Dobra, no to ten. Pamiętacie te konkursy sylwestrowe, świąteczne itp? Wszystko zostało usunięte. Tyle że o highscores i Top chyba zapomnieli :). Za nim wam pokażę screeny to chcę wam pokazać co mnie już w ogóle zdziwiło.


Ognista sukienka nadal jest w sklepach! :o Zobaczyłam to kiedy robiłam takie małe gówienko na bloga xd. Trochę się zdziwiłam..

Dobra, jeszcze wam pokażę screenshoty dwóch unikatów co znalazłam w sklepach i bedzie nie tyle. :)


To macie. Na dzisiaj to wszystko. :) Papa ;*

Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz