piątek, 6 lutego 2015

Nowe tło na msp

Dżem dobry :D

DZIŚ NAPISZE O MSP :D
NIE DAWNO BYŁO TŁO SPORT I NIE PISAŁAM O NIM WIĘC TERAZ PISZE :
oczywiście zdjęcia nie z mojego konta moja movie star inaczej wygląda :)
Tła:
Tło nazywa się Big Game Party i jest dla VIP-a. Nie będę dodawać tła dla zwykłego użytkownika,bo mi się nie chcę. Zobaczycie je sobie na MSP. Tło kosztuje 400 sc.
Oceniam na 6/10 pkt,ponieważ tło dla zwykłych użytkowników jest beznadziejne.

Ubrania:








































Ubrania są takie sobie. Jak zwykle niektóre się powtarzają,a powtarzają się 3 ubrania.
Oceniam na 7/10 pkt.

Animacje:
Animacje są całkiem fajne.Nie wiem co o nich napisać ,bo wsumie już wyraziłam swoją opinię.
Oceniam na 9/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 22/30 pkt.

1 komentarz:

  1. Według mnie animacje są beznadziejne D:

    Ubrania są całkiem całkiem :/
    Najbardziej podoba mi się zielony top :))
    Chyba go sb kupię :)
    Pozdrawiam :*



    OdpowiedzUsuń