sobota, 14 lutego 2015

Co mnie wkurza *1*

Helooł! *w*


Więc, zrobię nową serię pod nazwą "Co mnie wkurza." To będzie po prostu co mnie wkurza o MSP xd. Rozumiecie? Raczeej,

OK! To dzisiaj pogadamy o tym..

~Kucykorzec
~LatającyKot

Jenyy. ;_; Normalnie za każdym razem kiedy dajesz komentarz to nie musisz się podpisywać. OK, rozumiem kiedy piszesz posta na forum lub na blogu czy coś ale za kazdym razem kiedy piszesz komentarz? Niektórzy nawet nic nie piszą tylko się podpisują. To wkurza jak nie wiem. ;_;

W każdej serii będę dawać dwa przykłady bo gdybym dawała jeden post by był trochę krótki.


Ludzie którzy uważają że 1D, JB itd to nie porządna muzyka.
Każda muzyka jest porządna. Rozumiem że możesz ich nie lubić ale każda muzyka jest muzyką, proste. Nie tylko ty takich rzeczy słuchasz bo bardzo dużo ludzi tego słucha ale nie trzeba robić od razu że "Czy tylko ja?!?!?! i hesztag milion wykrzykników. ;_;" To mnie wkurza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz