sobota, 14 lutego 2015

Beka z rzeczy (1)

Helooooł! *w*


Więc. Dziś mam głupawkę trochę bo coś zobaczyłam w sklepie z rzeczami i pomyślałam że zrobię serię "Beka z rzeczy." Wiem że na jakimś blogu była seria z animacjami ale dopiero teraz zauważyłam że to jest trochę podobne. Nie ważne! Zaczynam serię. O co w niej polega?

Wybieram 3 rzeczy które mnie śmieszą na przykład wyglądem lub ceną lub animacją. Raczej łatwe co nie? Pierwszą rzeczą jest to -

\O boże mucha nie wierzę. *.* Lol ale nie w tym rzecz. Moderatorzy pojechali z ceną! 37 sc normalnie lool. Nie pytajcie czemu mnie to trochę śmieszy ale mam z tego bekę xd.

Nawet nie musiałam powiększać! XD #Stopklatka #Stopklatka. Tym razem mam bekę z wyglądu ale wkurza mnie fakt że nie da się zmienić koloru. :C No bo gdyby dało się to zmienić np na kolor fioletowy to patrzcie jak słodko by wyglądało!

Dobra ogar XD. Przejdźmy do następnego.

Nie no lol. To raczej nie wygląda jak tylko pocałunek i nie chciecie wiedzieć co. ;-; Nie myślę że to powinno być na msp ale mam bekę z tego XDD. Również gdy popatrzycie w bok na tą rzecz za 350 to bym mogła też to dodać. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz