piątek, 6 lutego 2015

Nowa gazetka już w duński msp?

Nowa gazeta już 22?! + Builder game usunięto?

Helooł!
Jak dawno mnie tu nie było, aż DWA DNI! O boże. No ale do rzeczy, dzisiaj weszłam oczywiście na duńskie MSP z nudów żeby zobaczyć czy są jakieś zmiany lecz oczywiście się zawiodłam ale nadal mam temat dla was.
GAZETKA! Lol ja nie kupuje gazetek ale po prostu większość z was je kupume więc pomyślałam że spoko by było o tym napisać lecz za nim zacznę chcę was zaprosić na film Death Valley [8]. Najlepsze komentarze - Unikaty + Pomoc w lvl!

Więc już nie przynudzam i piszę, pewnie czekaliście na tą chwilę latami. ;_; No dobra, okładka nawet fajnie wygląda, przynajmniej mi się podoba. Duńskiego nie umiem ale wygląda bardzo ciekawię. Dosyć fajną bluzkę można dostać a od okładki nie mogę oczu oderwać. :D
Z tego co widzę gazetka miała być 22 Stycznia więc nie wiem czemu jeszcze to tu stoi. Zachęcam do kupowania xd.








OK! To na tyle o gazetkach a teraz do BuilderGame. My wszyscy widzieliśmy że ona jest w grach itd ale ją usunięto!

Tak wiem że screen jest z duńskiego MSP ale mi się nie chcoało iść na polskie MSP tylko żeby zrobić screena. Nie ważne, ja myślę że po prostu została usunięta dlatego że jest nie dokończona no i moderatorzy muszą ją dokończyć. :) To jedyna sugestia co wpadła mi do głowy.

Więc, to dzisiaj na tyle. Nie mam więcej tematu i ma nadzieje że się podobało. :)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie logowałam się na tym MSP wcześniej :,'(( D':
    No mówi się trudno.
    I chyba kupię sb tę gazetkę, tylko do kiosku mam daleko.... :/ SERIO!
    PS Proszę o pomoc w levelku, zostało mi tylko 15 tyś. :))
    Albo unikat, jak chcesz. :) I to dobre.

    Pozdro
    Pauli2k
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś ten komentarz?
      Jak tak, to sorki że się głupio pytam :/
      :)

      Usuń