piątek, 13 lutego 2015

Zmiana + Informacje.

Cześć!
Przepraszam, że na blogu przez dłuższy czas nie pojawiały się posty, ale miałam próbny test i duuużooo nauki. Wygląd bloga zmienię jeszcze dzisiaj (prawdopodobnie). Teraz druga część posta.
  Nie wiem, czy ta zmiana już dawno została wprowadzona - dawno nie wchodziłam na MSP na komputer, ale na naszym blogu nie ma o niej posta. No więc chciałam zmienić ciuchy, weszłam w szafę, a tam zobaczyłam to:






Jak z resztą widać weszłam w tą zakładkę. Wtedy pojawiło się to:











Jak kliknęłam na jakiś z tych looków automatycznie pojawił się na mojej moviestar. Moim zdaniem ta zmiana jest pomocna, bo ułatwia nam ubranie się w dany look i nie musimy wchodzić w looks itd.
A co Wy sądzicie o tej zmnianie?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz