sobota, 14 lutego 2015

Konkursowe Looki!

Heloooł! *w*

Dzisiaj czwartek więc zrobię wam looki z nowego konkursu! Konkurs walentynkowy. Coś robicie? Kino czy coś? Lol ja idę do kina na Pngwiny Z Madagaskaru ;d. No OKK, zrobiłam wam trzy looki i mam nadzieję że wam się spodobają. Zachęcam do kupowania!

1.

 Ten look jest taki luźny. Chętnie bym się tak ubrała gdyby walentynki akurat wypadły w lato lol. Mi się look ogólnie bardzo podoba i mam nadzieję że wam też. :33

2.


Ten look tak szczerze to szału nie robi ALE jest ładny. Jest spoko tylko myślę że trochę jest taki.. Kurde nie pamiętam słowa XDD. Taki wyzywający? Niee. JENY! ;-; NIE PAMIĘTAM SŁOWA. Nie ważne, z ignorujcie XD. Look mi się nawet podoba.

3.

O boże! Gdybym zmieniła kolor włosów na rudy to normalnie Ania z Zielonego Wzgórza. (Uwielbiam książki.) Ten look jest moim ulubionym (Lel.) Bardzo mi się podoba lecz przez sukienkę jest trochę drogi. Chętnie bym go kupiła bo jest super. *--v-v--*

Dobra, to wszystko na temat looków. Jutro też spróbuję posta napisać jakiegoś być może o forum czy coś. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz