sobota, 3 stycznia 2015

Animki ze starego i nowego msp .. !!!

Dziś pokażę co można było robić w starym MSP , a czego w nowtm dziś nie można...

Tu na 1 zdjęciu widać jaki tak dziewczyna ma login...

A tu szkoda słów.. Animka .. :

Kolejna animka :
Czy ktoś takie coś by jeszcze chciał? No napewno nie ja! Przecież wtedy MSP to był jeden wielki horror. Ja grałam w to jak były te animki ale ich nie kupiłam .. Bo potem i tak by je usuneli.
Gram w to od 4 lat xD
Mówie jak mogą usunąć animke teraz ze starego msp.
1. Gdy zostało załorzone new msp to wszystko ze starego msp 
usuneli , wraz z animkami (i dobrze xD) , a z ubrań każdemu ( w tym mi) zostawili tylko po 10 ubrań . I najgorsze było to że na starym msp miałam vipa na rok i jak oni zrobili nowe to vipa mi skasowali i na nowym znów rodzice musieli mi kupić ale fart bo jak mi go usuneli to został mi tylko 1 dzień tg vipka :D Ok nie zanudzam , mam nadzieję , że pomogłam PAAAA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz