niedziela, 25 stycznia 2015

Stare msp #4 Tak wiem był już taki post ale teraz inny

Stare msp, usunięte animki.

Reakcje: 
Hay! Dodałam Wam zdjątka z najstarszego z najstarszych :D msp. A więc zapraszam do oglądania :) Podobno jest link do starego msp, tylko że część osób pisze że ściąga wirusa, im dłużej na nim siedzisz tym bardziej wirus się rozwija. A więc ja tam nie weszłam, ale tu macie ten link. Oczywiście nie podaje dokładnego który przekierowuje do starego msp. Przekierujcie się sami. :)
http://zapytaj.onet.pl/Category/029,002/2,15906444,Czy_znacie_link_do_starego_msp.html

Msp

 
Stare miasto (jak na stare msp jest fajne c: )

Strona startowa msp O_o

Jeden z konkursów/ tematów msp

Sklep z roślinami? Byłam na starym msp ale nie pamiętam czegoś takiego.

Członkostwo VIP w starym wydaniu ;)

Sklep z Bonnie/Zwierzaczkami

Wybierz pokój rozmów? Zupełnie się różni :c


Animacje
Dużo jest również wieści o usuniętych animach. Nie wiem czy istaniały jeszcze na starym msp, ale  już ich nie ma, więc są jakby to ująć troszkę stare. Animacje te zostały uznane za nieodpowiednie dla dzieci, oczywiście mody by się tym nie przejeły gdyby rodzice dzieci dzwoniąc ciągle do msp nie zrobiłi afery :c (zdjątka wzięte z netu i zaporzyczone z bardzo fajnego bloga reedgreenmoviestarplanet.blogspot.com) (Nie jestem zgapiarą tylko jak nie znajdę czegoś u wujka google w grafice to szukam po ulubionych blogach.) To na tyle. Papatki ;*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz