czwartek, 1 stycznia 2015

Jak mieć na msp...

Jak mieć pusty status,komentarz lub napisać do kogoś pustą wiadomość?+Zmieniłam ubranie.

Hej po raz 2 dziś. Tu Nina. Chciałam Wam dziś pokazać jak robi się pusty status,komentarz lub wiadomość. Bez niczego nawet kropki. Ok.To piszemy to: & # 000 ; Tylko bez spacji i klikamy Enter i mamy pusty status,komentarz,wiadomość itp. Dowód:
Pusta wiadomość.
Pusty komentarz.
Pusty status.
Jak dla mnie takie coś to na serio fajna rzecz. Czasem ktoś pomyśli,że coś mu się zlagowało. A tu proszę sztuczka.XD Ok,a właśnie wczoraj zmieniłam strój. Jak widzicie u góry.^^  Podoba mi się. Sama wybierałam. Bluzka i futro z tamtej kolekcji,ponieważ w tej mi się nic raczej nie podobało tylko trochę jedne włosy. Ok,to na tyle. Nie wiem czy dziś napiszę jeszcze post,może jutro. To papa! ~ Nina.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz