środa, 28 stycznia 2015

Dzisiejsze 4 tematy! :) WOW!

Hey ♥_♥ 

Sporo osób mnie zaprosiło na msp i z tego powodu mam 2800 znaj O.o

Dziękuje za każdą waszą pomoc w lv! ;33

Ok Dziś chciałam napisać o ''Walentynkowym Super Vip na ROK , Miesiąc , 3 miechy ;)''

Ten Walentynkowy to ten najnaj nowszy ;)
Ehh. przepraszam nie moge zrobić zdjęcia ani nie mg go znaleźć w internecie
A jest taki fajny :(
No to może kiedyś były takie:
W 2014 roku :
W 2012 roku:
W 2011 :
Ze starego :
No a teraz nie z tematem tylko vip na rok który mnie rozwala :D :
Teraz vipy na rok które ja miałam :
No miałam 4 vipy na rok ale tu widać tylko 3 i bardzo dużo na tydzień i na 3 miechy :)

I to było z mojego konta /\ No i to est ten 4. Miałam tylko jedno zdjęcie takie reszty nie znalazłam :)
Ok czy ktoś pamięta z tak jagby z tamtego roku a nawet z tego bo to było w grudniu więc :D kalendarze na święta?
Moim zdaniem fajne były.
Te na hallowen też :
No to już jak mówimy o halloween to może tematy z halloween :) :
O a teraz te okropne ze starego : O.O
Jeszcze te okropne animki O.o omg jakie starszne ;33
Boże te wszystkie krwawjące animki /\ O.o
Straszne ;33
No a teraz :
Haha jaka zmiana vip'ów :D
Najpierw
Teraz:
No nie chodzi mi o rzeczy jakie tam są w tych pakietach , tylko oto , że wymiana elite z super ;33
A tu jak była przecena :
Wow jaka przecena : O.o
No to teraz :
ale bym chciała , żeby to jeszcze było tylko szkoda , że to było 2 lata temu -,-
-,- fajne no nie?
No ok 
o i na dziś to tyle :)
Pozdrawiam lilka5331

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz