środa, 21 stycznia 2015

MSP #4

Zapraszam na moją 4 edycje ,, MSP #4 ''

Dzisiejsze pytania :

Czy moderatorzy są zadowoleni z tego co osiągneli na msp?
Czy można podszywać się za modeeratorów ????
Kto wymyślił msp? ( nie chodzi o moderatorów) 

No to 1 pytanie :
 Są zadowoleni ito bardzo ! MSP się zmienia ... Bardzo różni się od tego co było 2 lata temu








Ceny vip się zmieniają co doprowadza moderatorów do niesamowitej '' forsy '' w tylu krajach! :D
Ok 2 pytanie :
Czy można podszywać się pod moderatorów?
Nie , łatwo rozpoznać tych naj naj prawdziwszych moderatorów.
Moderatorzy (ci prawdziwi ) mają tabliczki z napisem moderator która pomaga zrozumieć , że to ten prawdziwy :
Tu np widać status z napisem '' nigdy nie podawaj swojego hasło innym użytkownikom ''
No a taki użytkownik zwykły msp nie może napisać '' hasło , hasła itp. '' ponieważ będą kratki ######
No i troche jeszcze zdjęć na dowud :
No a tu pisze nie ma czegoś takiego jak  darmowy vip, a na youtube są filmiki z darmowymi vipami , ale to nie prawda !!! Nie ma  czegoś takiego !!! Tylko ukradną wam konto itp.
Dowud :
No a jak obejrzycie to jeszcze link : kody do msp .
Wystarczy to wpisać i będzie na yt taki pasek z diamentami i sc więc to to co ja tu mam. 
No to teraz 3 pytanie. :
Kto wymyślił msp? ( nie chodzi o moderatorów) 
To troche będzie długie ale trudno ...
Na stronie głownej msp co prowadzą ją polscy moderatorzy było coś takiego (skopioałam to bo nie chciało mi sie przepisywać ) :
,, Drodzy użytkownicy MSP, dziś mamy chęć opowiedzieć prawdziwą histrię ,, Kto wymyślił MSP''
No więc bylo to tak , Pewnego dnia siedział w domu mój kumpel Henryk i powiedział , że chciałby wymyśleć jakoś super , super gre!! Najpierw zaczliśmy wymyślać różne nazwy : Gra na pieniądze - ale nie nie nie może taka być , ciągle te same słowa mówił Henryk. No i ja wkońcu powiedziałem  , że może by zaczynała się na literę M? M- tak jak moje imie Maciek - . No i wyyśliłem , że będzie gdzieś w 13 językach w tych które niesamowicie znaliśmy. No i jeszcze nazwa miała być po angielsku .. Więc Henryk Wymyślił : M?m? Jesteś pewny? -ciągle mnie wypytywał- to może taka Movie Star Planet!!!!!! Tak to będzie niesamowite!
Tłumaczenie :
Gwiazda filomowa planety .
No i to właśnie wymyślił mój olega Henryk ...
Resztą zajeli się moji inni kuple i ja! I tak oto powstała ta gra! ''

No i co ? łyso wam? Wszystcy mówią , że to modzi wymyślili a jednak...

No to na tyle!
Paaa :
Pa buziaki :* !!!
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz