niedziela, 25 stycznia 2015

Śmieszne tematy (3) + Wyjaśnienia + Looki?

Śmieszne tematy (3) + Wyjaśnienia + Looki?

Hellou!
Jeśli czytasz z g+ na dole link do prawdziwego bloga ;)


To lecimy do tematów (:

1. "kto kce być"
Hmmm....co to jest? Ej, na serio,"kto kce byc ze mną forum ren niech się skłosi". Wie ktoś może co to znaczy "skłosić"? XD Temat może nie jest śmieszny, ale...dziwny? Dobra, ja nie wiem, nie za bardzo to rozumiem. ;w;
2. "MIENSKO -.-"
Ktoś się wygłupia, jak zawsze. Znowu, "Pan Bóg stworzył miensko abyśmy mogli je jeść", a moim zdaniem powinno być tak: "Pan Bóg stworzył zwierzęta, ale NIE po to, abyśmy mogli je zabijać i jeść". Co więcej? Głupi temat.

3. "TAKI PROSTY!"
Szczerze? Chory temat...na pierwszy rzut oka. Obejrzałam zdjęcie. Normalny banan (a tak serio to taki super banan!!!!1111). Je tam, lubię banany. Choć temat...można się domyślać czegoś innego niż owoc. To może profil?

Tak, wiem, widać tło. Ale chciałam uchwycić wszystko. Użytkownik (apffff, to jest użytkownik?) nazywa się Jelita muflona. Em? Prawie cały zielony, z sukienką i długimi włosami (o tym czymś na głowie już nie mówię, wygląda w tym jak ananas...).



Dziś tylko 3 tematy, nie mogłam znaleźć 4, który by się nadawał. Wybaczycie mi? xd
Jeszcze nigdy na tego bloga nie wstawiałam look'ów. Czuję, że nie mam tej pasji jak reszta redaktorek. I mam inny styl, nie wiem czy komuś się spodoba. Mogę wstawić jakiegoś/jakieś looka/looki. Teraz tylko tak same, bez składu, palety itp. Jeśli wam się spodobają mogę prezentować looki (:

1.
 2.
 


A jednak 2. Spodziewam się, że większości się nie spodoba. I proszę, powiedzcie szczerze czy chcecie, żebym prezentowała looki, czy nie. SZCZERZE. Ale bez hejtów.

Bay! ♥

Boonieverse i gry msp.

Reakcje: 
Pamiętajcie o ocenie postów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz