sobota, 3 stycznia 2015

Nowy konkurs

Hey kochani ! ♥

Na MSP jest nowy koneq, a mianowicie :
Aż mnie dreszcze przechodzą... Brrr!!
Ocena logo : 7/10

Jeśli chodzi o ubrania :





Ocena ubrań : 5/10. Rok temu ubrania Halloween'owe były lepsze. Te wydają mi się takie... Nienaturalne.

Rzeczy :


Ocena rzeczy : 10/10. Rzeczy są ZAJEBISTE *o* Zwłaszcza ten kot XD

Animacje :
Zdjęcia z Karolina33344-msp.blogspot.com

Animki są bardzo, ale to bardzo fajne.

Ocena całego konkursu : 7/10

Dlaczego?

Konkurs ogólnie prezentuje się fajnie, animki i rzeczy genialne jednak ubrania mi się nie podobają. Jakoś nie przypominają mi Halloween'u. Tylko jedna rzecz z ubrań mi się podoba. Jest to :
A wiecie dlaczego? Bo jest to unikat. Taki sam tworzyli Niemcy w DS, wystarczy sobie przypomnieć. Ja kupiłam sobie dwie pary. A wy???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz