wtorek, 20 stycznia 2015

Krwawe animki z msp ze starego wciąż ...

Krwawe animacje nadal na MSP? + Błąd.

Cześć! :D
No to soryy że wczoraj nie napisałam posta ale przygotowałam nowy nagłówek i ogólnie wygląd mojego bloga więc zapraszam! Klik!
Lol no dobra a więc, napisałam o tym na swoim blogu też ale nie robię tego czegoś "kopiuj i wklej". Specjalnie po raz drugi zrobiłam innego screenshota żeby wam to pokazać i opisać.

Kliknij żeby powiększyć. Więc, zaznaczyłam nazwę animacji i skreśliłam moje imię na MSP bo to oczywiście tajemnica.. Mniejsza, zauważyłam że ta animacja to jest chyba jedyna którą pokazują w Castingu i moim zdaniem jest szczerze najbardziej brutalna. Kiedyś ona była usunięta ale z powrotem ją dodali.

Nie mam nic więcej do powiedzenia na ten temat. Ciekawa jestem czy je być może PRZYWRÓCĄ! Nie.. To nie możliwe. ;_;

Teraz o czymś innym. Heh mało o tym napiszę bo nie wiem jak to skomentować.

ONIE TA MOVIESTAR NIE MA OCZU! STRASZNE RZECZY! NIEEEE.
Dobra. Wiecie co zauważyłam? Że często (nie zawsze) moviestars które mają te STARE oczy to im znikają jakby. Dziwne trochę, nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz