piątek, 23 stycznia 2015

MSP - Naszym życiem #1

Tak wiem ja też tęsknie za tamtom edycją..

No ale wczoraj obiecałam , że wymyśle  nową więc jest..

Zapraszam na moją nową edycje ,, MSP - naszym życiem #1''

Musze was zasmucić...
Będzie tylko tego 3 część bo mam już coś nowego w planach .. ;)
 Ok no to dzisiejsze pytania ;
1. Czy w starym MSP była opcja robienia filmów?
2. Czy w starym msp było rozwiącywanie zadań?

Oto dzisiejsze pytania ! 
Zaczynamy//??

1 pytanie :
Czy w starym MSP była opcja robienia filmów?
Odpowiedź : Tak ale była wielka różnica niż teraźniejsza ..

No i widzicie , że jest wielka różnica :
Teraz jest tak :
No troche różnicy jest ..
Tylko popatrzcie na pasek na dole jest zupełnie inaczej..

2. pytanie :
Czy w starym msp było rozwiązywanie zadań?
Odpowiedź : tak!
Ale jest mega różnica ...
Przepaszam , że nie dam zdjęcia ale ide na urodziny koleżanki i sie śpiesze.
No wiem ten post był inny niż zwykle no ale musiałam coś zrobić. No to zobaczcie wczorajsze przedwczorajsze itd posty i powiecie który wam bardzoej sie podoba i jakie chcecie a jakich nie :)
No to pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz