niedziela, 25 stycznia 2015

Czwartkowe nowości-"Urodziny zwierzaka"

Czwartkowe nowości-"Urodziny zwierzaka"

Hej wszystkim!

 Dziś jeszcze spóźnione nowości. Ale co to byłby za tydzień bez nich, co nie?

 Nazwa, no cóż, dziwna. Ja sama czasem zapominam o urodzinach mojego psa albo nawet nie wiem kiedy moje świnki się urodziły! Może wy obchodzicie inaczej urodziny zwierzaków? Opiszcie przebieg ich w komentarzu!

*Kończę z napisami bo dużo czasu mi to zajmuje.


 Tła

Są dwa, jedno dla wszystkich a drugie dla VIP.




 
Podobne było dwa lata temu w konkursie "Baby zoo". NO może nie jest takie same, ale widać podobieństwo.

O dziwo, taka sama wartość jak tło powyżej. Podoba mi się, ale czy wy dajcie psom czy kotom prezenty opakowane w torby?


Rzeczy



Aż dwie strony, wow! Niektóre rzeczy nie tylko przydadzą się do zrobienia filmu o urodzinach zwierzaków ale np. o urodzinach kogoś bądź o zwierzakach? Można pofantazjować!

Animacje

 Pasują do nowego konkursu. Tylko popatrzeć na ceny, to odechciewa się ich kupienia. Niestety, trzeba zarobić by coś mieć... :(

Ubrania

Dla dziewczyn


Są fanie i można fajne look'i z nimi zrobić!


Dla chłopców

Wow, ostatnio pojawiają się aż dwie strony! Super!

Stylizacje proponowane przez MSP

Dziewczęta


Jest ok, jednak kolory bym zmieniła a poza tym te 12 diamenty...

Chłopcy


 Kojarzy mi się ze sławnym stylistą. Bardzo dobrze stworzony look!

 paa! W innych postach macie oceny z postów tu nie wstawie bo nie mam czasu !
Bay 

♥________________________________♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz