piątek, 2 stycznia 2015

Looki z MSP

looki

Hejka :)

Po baaardzo długiej przerwie witam was ponownie ! ;D I z góry przepraszam was za tą długą nieobecność ale 2 gimnazjum to nie przelewki. A tym bardziej przed świętami. Mówię wam, kosmos! Poprawki, sprawdziany, kartkówki i jeszcze raz kartkówki. Po prostu nie wyrabiałam. A na koniec roku trzeba mieć dobrą średnią i trochę kumać bo w 3 klasie to już sprawdzian i powtórzenie 2 klasy. Także teraz postaram się dodawać posty normalnie ;) No ale przejdźmy do rzeczy! Zrobiłam dla was świąteczne looki ! Te looki są z mojego konta! Teraz mam zupełnie inny kolor skóry i 
kolor ust! Oto one :










I w stylu ,, pani zima" :)






Mam nadzieję, że looki wam się spodobają i wybaczycie mi tą długą nieobecność :) Jeszcze jedno. Dzisiaj podczas robienie tych looków logło mnie z MSP. Trochę się boję bo ktoś włamał mi się na konto ale na szczęście zdążyłam wejść i zmienić hasło. Mam nadzieję, że to się już nie powtórzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz