czwartek, 1 stycznia 2015

Vip na Msp. Od początku do końca.

Więc tak nie raz już miałam vipa na rok na msp. Pisałam w cześniejszym poście że mam 38 lvl. Vipa zaś miałam na starym msp i nowym ( wszędzie na rok )

I teraz mówie ;
- ceny na Msp vipa Elite na rok bardzo się zmieniły.
W starym msp cena vipa na rok
Elite tego co ja miałam kosztowała 99.99 zł a teraz nie dawno rodzice mi kupili na nowym msp tego samego i kosztuje prawie 200 zł.
- Pytanie - Czemu jest taka duża różnica prawie tak samego vipa??
- Odpowiedź- Bo stare msp było nie dokończone... W innych postach pisałam jak były ubrania i lvle na starym msp. I była bardzo duża różnica ( zobacz tamtego posta jak chcesz) . No i jeszcze coś...
W starym pakiecie vip na rok było
- o 1009 sc więcej niż w obecnym
- lepsze rzeczy np.  Włosy , ubranie , zwierzęta
- diamentow było 20 razy więcej!
A w obecnym pakiecie ;
- jest 91 000 sc
- 600 iles diaxów
- no i troche mniej ubrań .
Tego posta szykowałam dość długo.
Docenisz? Dasz koma?
Oto zdjęcie |
                      \/

To zdjęcie jest z mojego konta na starym map
Konto cały czas mam to samo. Dlatego mam 38 lvl

A tu jest z teraz nie dawno rodzice mi znów kupili.
To paa ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz