poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dawne motywy + niespodzianka (moja historia z bluzką msp ) :D

Kidyś ale to dawno dawno były taie fajne tematy co mi się podobały .

I dzisiaj chce je pokazać ;)

No to 1. """:
Dla dziewcyny :
Oczywiście żadne zdjęcia nie są z moich kont tylko z neta *




Dla chłopaka :



***
No jak już mówiłam żadne zdjęcie nie jest z mojego konta ;)

No a teraz niespodzianka*
Moderatorzy nie dawno otworzyli sklep dla nas z msp.
No i sama kupiłam bluzke białom z takim czymś :
No , i mówie wam troche to jest nie fajne bluzka 45,00 zł a zamała
A rozmiar taki jak ja zawsze biore a oni dali mi rozmiar 132 8/9 lat 
Tak było na metce :
rozmiar : 132
na 8/9 lat
A jak moja mama zamawiała to był mój rozmiar i ........ w miejscach kropek mój rozmiar i na 12/14 lat
No i chyba sie pomylili albo nie mieli 
Ale w sklepie pisało dostępne 4 :)
No to lol oco chodzi :D
Link
www.msphop.eu

I nie radze kupować
Oto właśnie była moja historia z bluzką :D:D

Bay
♥____________________♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz