poniedziałek, 5 stycznia 2015

Nowy konkurs na msp!

Nowy konkurs Pony ? Looki.

Cześć !
Miałam coś napisać, ale jakoś wiecie nowy rok i nie było kiedy :/
Teraz nareszcie jestem, ja  i mam dobry temat na post.
Pewnie jesteście zaskoczeni nowym tematem ? Ja w każdym razie jestem. Czuję się przez niego jak 5-latka xD
Jak dla mnie jest on podobny do Pony...
Na przykład ta rzecz :


Nie wiem jak wy, ale ja wyrosłam już z kucyków.
Jest jeszcze inna rzecz, która doprowadziła mnie do pewności, że to pony :
(Ja osobiście nic nie mam do tych kucyków, ale myślę, że MSP staje się dziecinne..)

KK. Po tych wszystkich moich widzi mi się, przyszedł czas na Look do tego konkursu. CÓŻ MOŻE I JEST TO JAKIŚ DZIWNY TEMAT,ALE LOOK JEST XD.

Oto on :
Teraz skład :


Wymaga on VIPA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz