niedziela, 25 stycznia 2015

HACKERZY

Hackerzy

Reakcje: 
Hejka! No więc pisałam już o Anonymous, ale nie pisałam jeszcze o The Dolly, The Claun, P!zza itp :) Poszperałam znowu w necie, czyli zdjęcia i info z netu :) Jak od kogoś odgapiłam czy coś to przepraszam. c:
       
Hackerka ta jest chyba z Kanady, ale równie nie bezpieczna jak Anony (Anonymous).







Bardzo mało informacji, ale hacker jak hacker również nie bezpieczny.


Hacker znany jako ,,Ponury Żniwiarz" (nazwa użytkownika w  tłumaczeniu). Bardzo niebezpieczny hacker. Znany też z tego że tak jak Anony (Anonymous) robił tematy Little Test (Macie o tym w poście o Anony).


Nie ma o niej info, ale napewno jest to hacker.

Na Irlandzkim msp, przeprowadzę doświadczenie. Broń Boże! Ja nie jestem hackerem tylko chcę zrobić na forum (dlaczego Irlandzkim? Proste! Bo tam jest więcej hackerów i ludzie się wciąż bardzo boją.) temat ,,Little Test" (przez który hackerzy zławiają swoje ofiary), i napiszę tam czy wierzycie w hakerów, bo nie chcę wystraszyć ludzi pisząc: Jestem Hackerem! (d) Już po was xD :D Nawet nie umiem hackować :D No to wstawię tutaj po doświadczeniu zdjęcia, i zobaczycie ile osób zakpiło, ile się nabrało i wgl :) NIE BĘDĘ STRASZYĆ LUDZI! No to życzcie powodzenia :) Mam tylko nadzieję że prawdziwy hacker się nie wkurzy. :D No to papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz