poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowa właścicielka bloga czyli info. :)

Hej kochani mam wiadomość i to ważną.

Właścicielka bloga oddała i bloga i teraz ja będe tu pisać już zawsze. ;)

No to jak wiecie Wiktoria (właścicielka no już nie teraz ) ma na msp 38 lvl a ja troche mniejszy :D

Mam 20 lvl. No i teraz podaje mój login:

lilka5331 

Mam vipa celba judge i 20 lvl i właśnie teraz sie zwracam do was z taką prośbą

Zaraz będe miała 21 lvl, Więc prosze róbcie co możecie , dawajcie grafy , oglądajcie filmy , seki , plis tylko 4 tyś do 21 lvl!!!

No mam nadzieje że ktoś pomoże ;)
Przyjmuje każde zaproszenie od 2 lvl do samej góry :D
No i to chyba na tyle.
No to od dziś do zawsze ja tu jestem właścicielą bloga :D
No to paa! Do posta w którym  będe pisać (jutro)
Mam nadzieję , że pomożecie mi w lvl , zaprosicie , itp.
No no to piszcie w kom czy zaprosiliście ;*
No to pa 

1 komentarz: