czwartek, 1 stycznia 2015

Jak dodać animke do filmu nie majśc jej? (MSP)

Jak dodać animke do filmu nie mając jej ?

Hej ! To mój kolejne zwariowane odkrycie kiedys tak sobie robiłam filmik ( 10 sek ) Chciałam wybrać animacje swojej przyjaciułce z MSP . Ale cos mi nie pasowało więc chciałam się przesunąć . W tym samym czasie pomyślałam że animki znikną i będe musiała wszystko od nowa :-/ wiec szybko kliknełam na ble jaką animkę ... I ona pokazała się na mojej Moviestar !!! Długo myślałam jak to zrobiłam . Ale teraz już wiem :


1. Logujemy się na MSP

2. Klikamy na ikonkę ,, Miasto filmów ,,

3. Klikamy ,, dodaj film ,,

4.Dodajemy ptrzebne osoby

5. Klikamy na osobe od której chcemy pożyczyć animację

6. Klikamy na animacje tej osoby

7.Przeciagasz siebie ( przesuwając siebie najeżdżasz myszka na animacje którą chceż pożyczyć )

8.Klikamy tę animację

9. Cieszymy się :)

Ten sposób jest tylko do filmów do artbooków się nie da :-/ Proszę żebyście nie pisali tego sposobu na MSP... Bo moderatorzy go wykryją i usuną :(

Następny wpis poświęce temu jak dodać osobę do filmu której niemamy w znaj ( odkryła to siostra cioteczna koleżanki mojej przyjaciułki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz