niedziela, 25 stycznia 2015

Boonieverse i gry msp

Boonieverse i gry msp.

Reakcje: 
Hay! Jak wiecie, niedawno doszła nowa gra Boonieverse! Sama nie próbowałam w nią grać ale wydaje się dość przyjazną grą. Z tego co wiem chodzi o to że boonie ze sobą walczą czy coś i można tam kolekcjonować boonie i zakładać im rodzinkę. W każdym bądź razie...
 Chciałam zauważyć że to już trzecia apka która wyprodukowana została przez twórców msp.

  • Boonie Rescue
  • Star Studio (jedna z nowszych)
  • Boonieverse
Ja osobiście grałam tylko w Boonie Rescue. Gra jest bardzo a to bardzo fajna, logiczna ale mimo to  zabawna. Grałam na taty telefonie i babci tablecie i w obu tych urządzeniach przeszłam jakieś 45 poziomów czy coś takiego. W każdym bądź razie 

(przepraszam że się powtarzam) u taty ponad 21
a u babci równo 19 bo jakoś nie mogę przejść tego 20 level'u z tymi czterema puszkami paliwa. Wiecie... W końcu to tylko 23 ruchy do wykorzystania i do zrzucenia cztery puszki a na dodatek level jest jeszcze z kamieniami do styknięcia...  Ale gra bardzo mi się podoba, polecam zagrać!  Jeżeli macie jakieś ciekawe uwagi, osiągnięcia lub chcecie powiedzieć czy graliście w  grę  to podzielcie się tym w komie! Miłego wieczorku i nocy - w końcu 22:50 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz