poniedziałek, 26 stycznia 2015

Duńskie MSP

Wreszcie znalazłam temat na post!

Tak sobie patrzyłam w necie i mam temat :

Dzisiejszy temat to :

Duńskie MSP lepsze od NASZEGO! :(

Tak właśnie tak!
To zdjęcie to tylko jeden lag ale chciałaam jakoś zacząć :D
Na Duńskim msp jest gazetka taka jakiej u nas nie ma.
W gazetce jest bluzka vip 500 sc i  coś jeszcze.
Żebyście wiedzieli pisze posta o 10;08
Więc nie wiem czy teraz uda mi sie zrobić zdj.
No ale strubuje. Zaraz Wracam :D
Przepraszam , nie moge zrobić za duże lagi 
A tak bym chciała pokazać no ale ok
Wejdzicie sobie na dunmark :D msp załużcie konto i wejdzcie
tam gdzie u nas są gazetki gdzie sie na nie patrzy.
I ją zobaczycie
Są na niej 2 movie star tło takie raczej z latem skojarzone. ;)
No to na dziś tylko tyle 
Chcoałam tylko o gazetce powiedzieć ;)
No to dawajcie +1 na g+ 
I na blogu komy
I tak dalej 
:D
Zaraz w następnym poście ogłaszam konkurs 
Gdzie potrzebne są 5 osób.
Więc pisać w komach 
pod tym postem
Kto chce
i jak tamtego 
z konkursem
wstawie to tam też sie zgłaszać 
w komach ;)
Pa!!!

1 komentarz: