piątek, 2 stycznia 2015

Ona znów kopiuje! (MSP)

Witam.
Ten post będzie długi, ale trudno. Kojarzycie AmandeXPP? Tak moją byłą redaktorkę, potem kopiarę mojego bloga. Potem ona się tłumaczyła, że niby to zrobiła jej kuzynka. Dobra - odpuściłam. Ale teraz normalnie nie wytrzymałam.

Napisałam kiedyś instrukcję, jak zyskać dużo Starcoins w kole fortuny.
Oto on :
A wchodząc na bloga tej kopiary zastałam to :
Po 1.
 Przeczytajcie tekst mój i jej. Ona zapisała dokładnie to co ja, tylko usunęła niektóre słowa ! Nawet tu jest na to dowód (i jest ich więcej) : moje " Potem puszczamy i powinniśmy wygrać", jej "Na końcupuszczamy i powinniśmy wygrać". I jest więcej takich zdań, z resztą sami je zobaczycie.

Po 2. 
Spójrzcie na obrazki.
Prawda, że identyczne? Oczywiście pani Amanda wprowadziła blokadę kopiowania, przez co nie mogę zobaczyć nazwy pliku. Ale nawet jest tu haczyk. Ona wstawiła nie swoje zdjęcie, gdyż w niedzielę, 14 grudnia już koło było zmienione, a ona wtedy dodała tego posta. Chodzi mi o to, że była kiedyś, dawno temu zmiana kół fortuny, a ona tutaj pokazała stare. Bez wątpienia - moje zdjęcie.

Po 3.
Napisałam tez kiedyś instrukcję, jak pisać w czasie ciszy nocnej.
To mój post :
 A to jej:
I znowu powtarza się sytuacja z poprzednim postem. "Ale wątpię, bo tam będzie dużo osób" - to tekst z jej posta. Ja napisałam to samo, tylko urozmaiconym językiem. Jest w tym poście jeszcze wiele rzeczy do uczepienia, ale mi już na prawdę serce siada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz