niedziela, 25 stycznia 2015

..

Usuwanie i moderatorzy (fragment).

Reakcje: 
Jak pewnie wy bardzo dużo czasu spędzam na czytaniu innych blogów o msp. Tak czytam, czytam aż nagle znalazłam bardzo poruszający fragment posta a za razem ciekawy... Jezeli chcecie przeczytać go w całości -
CLICK

edit starrr_03: Należy jeszcze dodać, że od pewnego czasu banowane są osoby, które ukończyły 17 lat. Z tego powodu straciło z dnia na dzień kilkadziesiąt osób konto, z tych bardziej znanych jest to: goldiee@ALEX PETTYFERDirk Theyla! Dwójka ostatnich została przywrócona po jakimś czasie, ale jak pewnie zauważyliście przestali grać w tę grę. I nie ma w tym nic dziwnego, w końcu zostali potraktowani jak śmiecie, mimo że w żaden sposób nie szkodzili innym z racji swojego wieku. Niedługo część starych graczy MSP (z 2011 roku) również skończy 17 lat. I co? Także zostaną usunięci? /edit

Nie miałam pojęcia że Dirk został usunięty.... Przecież on nie ma siedemnastu lat... W sumie nawet nie wiadomo. Nikt tego nie wie. Tak samo ja bym powiedziała: Mam siedemnaście lat. No właśnie. Nie realne jak na tą grę. Post ten dodany został kilka dni temu więc oczywiście nie są to stare wiadomości. Nie jestem też zgapiarą. Można powiedzieć że częściowo reklamuje ich blog... Ale ten fragment najbardziej mnie zaskoczył. Co o tym sądzicie? - Anastazjamuu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz