piątek, 2 stycznia 2015

Oszuści na Msp Część1

Oh.. dziś pokażę Wam NAJWIĘKSZYCH OSZUSTÓW NA MSP W POLSCE!
NIE ROZUMIEM JAK MOŻNA TAK OSZUKIWAĆ JAK ONI!!
Więc tak na 1 filmiku widac , że jakiś chłopak pokazuje jak dostać darmowego vipa! Ale to nie prawda. Nawet podał strone na której to się instaluje
Strona to : hakerskie.pl Nie wiżcie mu! On tylko wam wykradnie wszystko z Kompa.
Ja sama strubowałam pobrać i wiecie co? Dobrze , że to zrobiłam na kompie który miałam wyrzucić 2 dni tem i nic nie mógł wykraść ten hacker! A ja otym wiem! Bo nie mogłam go przez 6 godzin otowrzyć! Dobrze że poszedł do śmietnika ;) teraz jestem na nowym kompie i nie mam zamiaru tego zrobić! To zwykły oszust u niego na komputerze to działało  dostał za darmo vipa na rokk ale każdy wie , że sobie nic nie wykradnie! Takie hackery tylko na nas czekają! Nie pobierajcie tego! Nie to , że wam zabraniam xD Ale chyba nie chcecie , zeby jakiś hacker Was odwiedził w 'domku' co? XD
No to tu ten filmik! Jak nie wieżysz zobacz! Prosto z YT!

Zobaczyłaś/łeś? On kłamie ! Kolejny oszust na MSP to : To jest oczywiście z neta to zdjęcie dlatego jest jakaś Sel! Prosto to zdjęcie z bloga mojej bff! :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz