piątek, 9 stycznia 2015

Msp moja bff Lady Zanetka. Cała prawda

Ten post jest długi ale trudno.
Tu znajdziecie info o mojej naj Lady Zanetce .

A teraz nasza kochana LadyZanetka .

Oddała konto swojej kuzynce/siostrze. No i koniec było z filmami ;

Lady Zanetka .
Prezentuje
I nazwa filmu.
To już był z tym koniec ponieważ jej siostra ma 8-9 lat więc nie sądze żeby tak fajne " filmy " jak nasza Lady
Zrobiła. Jej ostatni film po oddaniu konta to był ' Następny będziesz ty'
Lecz były tego tylko 3 część. Mam naszą Lady w znaj . Więc wiem od czego to sie zaczelo i skończyło.
Mam ją w znaj od jej 4 lvl wtedy ja miałam 1 lvl xD
Już od 10 lvl zaczeła robić świetne filmy. No i zdradze wam sekret. Lady Zanetka . To moja przyjaciółka od przedszkola do teraz. No i założyłyśmy sb konta na msp. I grałyś zawsze razem. Jak juz mówiłam jej pierwszy film co podbił msp to był najlepsze przyjaciółki ever odrazu miał 1000 odsłon potem 2000 no i tak dalej.. potem zeczełyśmy robić filmy na jej koncie gdy miała 20 lvl a ja 19 lvl. No i tu sie to zaczelo . Wtedy miałyśmy już po 14 lat i troche nudziłyśmy sie filmami na jej koncie. Ona miała już 30 lvl a ja 23 . Więc moja kochana Zancia mi pomogła. Dzięki jej filmom dostałam 30 lvl i byłyśmy równo. Kupowałyśmy sobie co rok obydwie vipy na rok. No i wtedy znudziło nam sie... miałyśmy 16 lat i grałyśmy w tę gre. Teraz mamy 17 lat i ciągle sie przyjaźnimy. No i żancia oddała konto swojej sis. Namawiałam ją żeby tg nie robiła. Ale ma swoje zdanie xD.
No ale jak była u mnie to zrozumiała że ta gra jest świetna nawet dla nas.
Wziełq konto od sis i grałyśmy dalej . Mówiła i nadal mówi ; to jest gra prawdziwej przyjaźni. Jeśli przyjaźń i to ta naj lepsA jest prawdziwa to zawsze wytrwa do końca.

To są słowa mojej Zanetki.
No i to na tyle . Nadal sie przyjaźnimy
Już nie możemy doczekać sie szkoły żeby sie zobaczyć nie tylko przez ekran...

Pozdrawiam W.

1 komentarz:

  1. Nie wolno tak kłamać. Pozdrawiam, Lady Zanetka :)

    OdpowiedzUsuń