wtorek, 20 stycznia 2015

VIP MSP

VIP - Opinie.

Hejo. C:
Więc, można powiedzieć że piszę co drugi dzień! XD Lol. To było w wersji roboczej i pisałam z telefonu ale potem nie mogłam dać screenshota którego zrobiłam i wgl.
No dobra to temat miał być o tym które VIP'y najlepiej kupić, co zmienić i takie tam. Więc.. Zaczynajmy!


Więc, ja wam raczej nie pokażę ceny dlatego że nie mieszkam w Polsce. Oh. No ale jak na ten kraj w którym mieszkam to ceny nie są najgorsze. No ale wejdźmy w szczegóły -


Więc, są pokazane niektóre takie "bonusy".
No dobra, nie ma bonusu Diamonds co też jest minusem dla normalnego VIP'a. Również można dawać tylko 4 grafy na godzinę tylko że jak się kupi Star VIP można 30 na godzinę! Wielka różnica, co nie? To wszystko do czego muszę się przyczepić.

A teraz zobaczmy jakiego VIP'a najlepiej kupić.

Ten moim zdaniem leży na drugim miejscu który najlepiej kupić. Cena jest taka w miarę dobra i jest dużo możliwości.
A na pierwszym miejscu -

Ten VIP. Po prostu cena jest bardzo dobra i wiesz.. Bardzo dużo korzyści będzie! I jeszcze takie "unikatowe" rzeczy. Polecam.

To wszystko na dzisiaj od mnie. c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz