poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kolejne lagi na msp?

Błąd w zdjęciach.. Kolejny lag ?

Hej wam !
Pisze tego posta na szybko,ale piszę. Obiecałam coś sobie. Nie do puszcze do tego, aby  mnie wywaliła ! O nie,nie xD !" Kieruje się tą myślą ZUPEŁNIE na poważnie. A więc do sedna posta.

Na MSP dziś zauważyłam dość nietypowy błąd..  a mianowicie przeglądałam sobie zdjęcia i trafiłam na jedno w kategorii "nowe". Co mnie zaciekawiło  zainteresowało ? (jak inaczej można to nazwać... może zainteresowało ? ) A więc to, że pod zdjęciem była nazwa dziewczyny, ale przy miniaturce jej twarzy, chłopak ..
sprawdziłam jej profil i tam dziewczyna..


>nie dam screenu :// przepraszam<

Ale proszę zaufajcie mi na słowo.

Czy mogła być obojniakiem ?
najgorsze jest to, że miałam twarz dziewczyny, a nie chłopaka..
możecie sobie ją wyszukać, jeśli mi nie wierzycie ;)
Dobra to tyle ♥ Co o tym myślicie ?
Kolejny błąd.. ?

Napisz komentarz ;)
Jutro napiszę zaległe 2 tematy.
Ale ! Może pojawić się jeden jutro a jeden po jutrze. (!)
Oczywiście nie pozostanie mi ten blog obojętny i NA PEWNO jutro coś napiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz